کد خبر: ۱۵۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز :

دشمنان برای دور کردن مردم از نظام با همه ابزار وارد میدان شده اند 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: سوم خرداد سالروز عملیات بیت غرور آفرین المقدس یادآور پیروزی رزمندگان بر نیروهای بعثی بود که صدام دریکی اظهارتش به ایرانی ها گفته بود اگر خرمشهر فتح شود کلید بصره را به شما خواهم داد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،حجت الاسلام عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز پیش از خطبه های نماز جمعه شمال غرب شیرا در آستانه  برگزاری  یادواره۴۰۰۰ شهید روحانیت در  چهارم خرداد طی سخنانی گفت: عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس فرماندهان طلبه مثل شهید میثمی و زادانی دوشادوش فرماندهان در قرارگاه های مرکزی و وسط میدان نقش آفرین بودند.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی قریب به ۸۰ هزار طلبه و روحانی داشتیم که ۴ هزار شهید طلبه و روحانی  تقدیم انقلاب گردید که استان فارس دارای  ۳۵۰ شهید روحانی و طلبه می باشد افزود: نفش روحانیت در دفاع مقدس  علاوه برنقش جهاد و ترویج مکتب شیعه  صرفا ترغیب مردم به جهاد فی سبیل الله نبود و فرماندهانی از لشکر ، گردان از طلاب و روحانیون بودند که در عرصه کار طلبگی به عنوان یک فرمانده حضور داشتند .

حاجی پور بیان کرد: عملیات  بیت المقدس در سوم خرداد ، والفجر ۸ و کربلای ۵  که با نام عملیات های پیروزمندانه جنگ می توان نام برد فرماندهان طلبه مثل شهید میثمی و زادانی دوشادوش فرماندهان در قرارگاه های مرکزی و وسط میدان کار می کردند و این نشان از حضور این قشر در همه عرصه ها می باشد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس یادآور پیروزی رزمندگان بر نیروهای بعثی بود که صدام دریکی اظهارتش به ایرانی ها گفته بود اگر خرمشهر فتح شود کلید بصره را به شما خواهم داد.

وی گفت : مسئولین نالایقی که در دوران تصدی مسئولیت با کم کاری در بدنام کردن نظام و روحانیت دشمن تراشی می کنند این  خود زمینه بدبینی در جامعه فراهم می نماید.

حاجی پور گفت: دشمنان برای دور کردن مردم از نظام و دین با هر ابزاری به میدان آمده اند و از هر مسئله کوچک به اصطلاح از کاه یک کوه می سازند و در این راه برای دور کردن مردم از  حاکمیت بدنبال زدن چندین ساختار می باشند که یکی از آن ها قشر روحانیت میباشد روحانیتی که در ترویج و تبلیغ دین در جامعه نقشی بسیار دارند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان